فروش مستقیم کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی با قیمت استثنایی

کاسه روشویی و شیرآلات بهداشتی ایتالیایی از ابزار و لوازمی است که در کشور و با کیفیت درجه یک تولید و به فراوانی به بازار ارائه می شود. مواد اولیه در دسترس و ارزان، سبب شده تا ما در بازار شاهد انواع و اقسام کاسه روشویی های بسیار شیک و زیبا باشیم. تولید کننده کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی را با کیفیت درجه یک و در تنوع بسیار بالا تولید و کالا را با عرضه مستقیم و بدون واسطه و قیمت استثنایی در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده است.

فروش مستقیم کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی با قیمت استثنایی

آشنایی با فرایند تولید کاسه روشویی

آشنایی با فرایند تولید کاسه روشویی کاسه روشویی و شیرآلات بهداشتی پارسیان از لوازمی است که در خانه یا اداره در مساجد و یا رستوران ها و بسیاری از مراکز دیگر می توان انواع و اقسام آن را مشاهده کرد. در کشور ما مواد اولیه ای که برای ساخت این محصول به آن نیاز داریم به وفور یافت می شود و این امر سبب تسهیل کار تولید کنندگان شده و باعث می شود تا مواد اولیه ارزان و فراوان در اختیار داشته باشند. لذا تولید انواع کاسه روشویی در کشور به وفور و در انواع فرم و مدل انجام می گیرد.

برای تولید انواع کاسه های چینی نیاز به خاک رسی موسوم به کائولین هست، زیرا این خاک بعد از حرارت دیدن سفیدی خود را حفظ می کند. از مخلوط کردن کائولین به همراه فلدسپات ها مخلوط یا ملاتی مناسب تولید می شود. مخلوط را در قالب ریخته و بعد زمان می دهند تا ملات شکل گرفته و سفت شود در مرحله بعدی و با شکل گرفتن ملات کاسه روشویی را از داخل قالب خارج و سپس کار لعاب کاری و تزئینات کاسه روشویی را انجام می دهند.

روشویی در کشور در انواع بسیار متنوع و با کیفیت درجه یک از انواع مواد اولیه به صورت کاسه چینی یا سرامیکی و یا کاسه روشویی سنگی و…. تولید و به فراوانی در بازار های داخلی و خارجی توزیع می گردد.

شرکت توزیع کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی

شرکت توزیع کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی کارخانه تولید کننده کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی، این محصول عالی و مرغوب را با استفاده از انواع مواد اولیه درجه یک و با طرح های بسیار شیک و زیبا و در سایزهای کوچک و بزرگ تولید و کالا را با قیمت بسیار مناسب در تمام بازار های عرضه و تقاضا در داخل و خارج از کشور توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

شرکت توزیع کننده، انواع روشویی درجه یک را با قیمت بسیار مناسب در اختیار تمام مشتریان قرار داده، اما با ایجاد شرایط مناسب تلاش می کند تا تمام مشتریان بتوانند از عرضه مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار ارزان‌تر بهره ببرند.

148

    • با سلام و وقت بخیر به شما دوست عزیز این محصولات را به صورت دست ساز تولید می کنید یا کارخانه‌ای ممنون میشم جواب سوال را بفرمایید

  1. باسلام و وقت بخیر
    از کاسه روشویی شما خریداری و استفاده کردم بسیار با کیفیت و قیمت مناسبی داشت خیلی نقش های قشنگی روی ان کشیده شده بود و رنگ های چشم نوازی در ان بکار رفته بود به دیگران هم توصیه میکنم حتما از این محصولات کاسه روشویی شما خریداری و استفاده کنند باتشکر

  2. سلام، خسته نباشید
    واقعا طرح های قشنگی دارند و خیلی خوبه که دیگه فقط نباید از روشویی های سفید استفاده کرد.

  3. خیلی زیبا هستن این کاسه های سنتی روشویی
    قیمتشون چنده و آیا محکم هست جنسشون؟

    • سلام خانم حسینی
      بابت کیفیت خیالتون راحت باشه درخصوص اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  4. طرحهای بسیار جالبی هست
    جدا در هیچ فروشگاهی ندیدم
    اگر بشه از نزدیک دید عالیه برای خرید

  5. سلام وقت بخیر به مجموعه جم
    ممنون بابت جزییات توضیحات کامل .واقعا طرح ها جذاب و به نظر جنس و کیفیت خوبی دارندو به نظرم این نوع طرح ها همیشه مورد پسند هستند

  6. شما می توانید در صورت نیاز به کاسه روشویی از این سایت خریدی بی واسطه و راحت داشته باشید .

  7. سلام آیا امکان فروش تکی هم دارید؟ جنس این روشویی ها از چیست؟ تا چند سال محصول کاسه روشویی گارانتی دارد؟

    • خانم یوسفی گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  8. با سلام و عرض ادب ،واااای چقدر این کاسه روشویی ها زیبا و دلبر هستند ،خیلی خاص هستند ،من می‌خوام سفارش بدم ،شما تو چه شهری هایی نمایندگی فروش دارید؟امکان خرید حضوری هم هست؟چجوری میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟ارسال به شهرستان هم دارید؟هزینه ارسال بعهده مشتری هستش؟ممنون میشم تو این زمینه من رو راهنمایی کنید و به سوالاتم پاسخ دهید ،با تشکر موفق باشید

    • سلام خانم امیدیان
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری و پاسخ سوالات شما لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  9. سلام مطالب سایت رو دیدم خیلی مفید بود یک سوال داشتم به جز کاسه روشویی سنتی محصول دیگه ای هم برای فروش دارید؟

  10. وااای چقد طرحهای زیبایی دارید واقعا تشکر میکنم ازتون بخاطر این طراحی های زیبا

  11. کاسه روشویی از لوازمی است که در خانه یا اداره در مساجد و یا رستوران ها و بسیاری از مراکز دیگر می توان انواع و اقسام آن از جمله روشویی طرح سنتی که زیبایی خاصی به فضا می دهد را مشاهده کرد.

  12. چه مدل و طرح های جدید و قشنگی من میخوام حضوری خرید کنم امکانش هست؟

    • سلام دوست عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  13. شرکت توزیع کننده، انواع روشویی درجه یک را با قیمت بسیار مناسب در اختیار تمام مشتریان قرار داده

  14. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    از مجموعه خوب جم بابت تولید و عرضه مستقیم کاسه روشویی های با کیفیت و مرغوب در طرح های سنتی و زیبا که جلوه خوبی به سرویس بهداشتی میدهد و با قیمت عالی توزیع میشود بسیار سپاسگزارم.
    خرید این محصول رو از این مجموعه پیشنهاد میکنم

  15. سلام .روز خوش.این مجموعه کاسه روشوییهای بسیار با کیفیت وزیبا رو داره رنگ وطرحشون خیلی قشنگه .وهیمن سبب شده که صادر بشه .فروش بصورت عمده هم دارن ومهمتر اینکه قیمت خیلی خوبی داره

  16. سلام و خسته نباشید. واقعا بهتون تبریک میگم بخاطر این روشویی های بسیار زیبا. این روشویی ها بقدری زیبا و مرغوب هستند که ادم دلش نمیاد ازش استفاده کنه و فقط دوست داره بعنوان دکوری نگاهش کند.برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس ،استفاده از این روشویی های زیبا ،جلوه ی بسیار زیبایی به سرویس بهداشتی می دهد.صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز،صد در صد طرفداران بسیاری خواهد داشت زیرا بسیار زیبا و مرغوب هستند این روشویی های سنتی .

  17. وای ک چقدر زیبا و دلبر و خوش اب و رنگ هستن
    من سفارش دادم
    ممنون

  18. با عرض سلام و خسته نباشید واقعا این کاسه های روشویی خوشکل و زیبا هستن،خواستم بپرسم اگه بخوام یکی از شعب این محصول را در استان خود داشته باشم از چه طریقی باید وارد عمل بشم لطفا راهنمایی فرمایین.

    • سلام اقای ابولپور
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  19. سلام وقت بخیر
    با توجه به محل نصب چنین کالایی که داخل سرویس بهداشتی است، می‌‍توان به کاربرد آن پی برد. اصلا به‌خاطر همین کاربردش است که نام کاسه روشویی یا حتی دستشویی را به آن اختصاص داده‌اند؛ یعنی محلی برای شستشوی دست و رو. بنابراین اصلا مهم نیست که ساختمان مد نظر شما مسکونی باشد یا اداری، رستوران باشد یا مطب و … درهرصورت سرویس بهداشتی جزو مهم‌ترین فضاهای داخلی ساختمان است. پس باید در انتخاب روشویی یا همان دستشویی آن دقت کافی داشته‌باشید. چرا که استفاده از یک روشویی لوکس در سرویس بهداشتی بر زیبا و چشم‌گیر شدن فضای داخلی توالت تاثیر به‌سزایی دارد.چه طرح های زیبا و جذابی دارید . واقعا خیره کننده است .با آرزوی موفقیت

  20. چقدر این کاسه رو شویی ها زیبا هستن من که دلم غش رفت براشون..چجوری سفارش بدم؟مشاوره وپشتیبان دارین؟

    • سلام خانم برونی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  21. یکی از زیباترین طرح هایی بود که دیده بودم نقش هایی که در هریک از این کاسه ها وجود دارد اون رو از بقیه متمایز میکند

  22. سلام.روشویی از ابزارها و لوازم کاربردی و خیلی مفید برای همه مکان‌ها مثل مساجد و خانه و ادارات و ….. هست .کاسه روشویی سایت واقعا عالی هستند و طرحهای محشری دارند

  23. انواع کاسه روشویی طرح سنتی در تنوع بسیار بالا تولید وباقیمت بسیار مناسب وبا کیفیت درجه یک در خدمت مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد. برای زیبایی هر چه بیشتر خانه، رستوران‌ها ،مساجد،می‌توانیم از روشویی های سنتی استفاده کنیم

  24. سلام و وقت بخیر از محصولات کاسه روشویی طرح سنتی شما دیدن کردم،ایده ی بسیار جالبی است آیا ارسال به شهرهای مرزی مانند کرمانشاه دارید؟

    • سلام خانم چگینی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  25. سلام
    کاسه های روشویی بسیار شیک و زیبا و طرح سنتی و با کیفیت و درجه یک بودن آن وتنوع بسیار بالا تولید می شود.
    خودم رستوران دارم و از این روشویی ها از این سایت سفارش داده بودم.
    و بسیار از این طرح ها و کیفیت کارهاشون راضی بودم.
    به شما هم پیشنهاد می کنم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  26. سلام خسته نباشید. کاسه روشویی سنتی در چندین طرح و شکل های مختلف ساخته شده اند که کیفیت خیلی عالی دارند.

  27. با سلام و خسته نباشید
    تا به امروز فکر نمی‌کردم که روشویی جز قابل توجه و تو چشمی در داخل خونه باشه ولی بعد از استفاده از این کاسه روشویی طرح سنتی کاملا شگفت زده شدم. توجه به کاسه روشویی رو به همتون پیشنهاد میکنم چون جلوه زیبایی به خونتون میدهد.

  28. از محصولات کاسه روشویی طرح سنتی صادراتی دیدن کردم
    طرح های خیلی قشنگ و متنوعی داره و از هر مدلی که بخوای موجود داره، راحتم شسته میشه ب بقیه پیشنهاد میکنم استفاده کنند

  29. سلام خدا قوت
    کاسه روشویی هاتون خیلی طرحهای سنتی و قشنگی داره من میخام سفارش بدم واسه دکوراسیون دستشویی خیلی زیباست

  30. سلام خسته نباشید . کاسه روشویی و مطالب سایت را مطالعه کردم بسیار ممنون به خاطر کاسه روشویی با کیفیت دوام بالا و ضاهر زیبا و شیک و قیمت مناسب دست تک تک شما به خاطر مجموعه و محصولات عالی تون دردنکنه .

  31. سلام و خسته نباشید مرسی از طراحی های سنتی و زیبا کاسه های روشویی درجه یک و مقرون به صرفه ک دراختیار مشتریان قرار دادین تا زیبایی منزل مون چندین برابر کنیم من بی صبرانه منتظر سفارشم هستم سپاس از همه عوامل.

  32. سلام من تصمیم دارم از این سایت سنگی روشویی سفارش بدم میخواستم بدونم برای شهرستان هم ارسال می کنید؟

    • سلام خانم عنایتی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید .

  33. مناسب برای خانه های لوکس،با بهره گیری از طراحی خاص وکیفیت بی نظیر،در خرید این کاسه های روشویی سنتی شک نکنید

  34. کاسه روشویی صادراتی خیلی طرح های زیبایی و متنوعی دارد مخصوصا طرح های سنتی بسیار زیباست

  35. سلام خسته نباشید. واقعا این کاسه روشویی طرح سنتی خیلی زیبا هستن محصولتون عالیه

  36. ظاهر زیبایی ک دارن میشه واسه دکور خونه هم استفاده کرد .شستشوی این کاسه روشویی ها راحته؟
    جنسشون اصلا؟
    چون میخام خرید کنم سوال می پرسم ببخشید البته من ویژگی ها ی خیلی خوبی از این سایت خوندم راجب کاسه روشویی

  37. سلام وقتتون بخیر ، واقعا زیباست و اصالت ایرانی نشون می ده و فوق العاده است ، بی صبرانه منتظرم برسه سفارشم .

  38. سلام و عرض ادب
    واقعا این کاسه رو شویی ها زیبا و بی نظیرن
    مخصوصا برای رستوران و سفره خونه های سنتی

  39. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از مجموعه محترم بپرسم آیا محصولات ضمانت هم دارد؟ و اینکه ارسال به کدام شهرها دارید؟
    سپاس از شما

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. سلام وقت بخیر.کاسه روشویی طرح سنتی رو توی سایت دیدم خیلی زیبا و طرح های خوبی داشتید چطوری میشه سفارش داد.

    • سلام اقای شیر محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیرند.

  41. سلام. وقت بخیر. این کاسه روشویی ها واقعا زیبایی خاصی دارن. ممنون از هنرمندان تولید کننده این محصول

  42. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب

  43. با سلام و خدا قوت به شما ممنون از زحماتی که می کشید بسیار سایت عالی دارید کاسه روشویی طرح دار شما به موقع دستم رسید واقعا کیفیت عالی داشت.

  44. سلام خسته نباشید چقدر عالی و جالب خیلی دوست دارم بخرم از این سبک ها ممنون از ‌‌شما و سایت عالیتون

  45. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  46. این عکس هایی که داخل سایتتون گذاشته بودین خیلی زیبا بود ممنون از شما

  47. کاسه روشویی از لوازمی است که در خانه یا اداره در مساجد و یا رستوران ها و بسیاری از مراکز دیگر می توان انواع و اقسام آن را مشاهده کرد.

  48. سلام خسته نباشید
    طرح کاسه روشویی هاتون خیلی جالبه و زیبایی خاصی رو داره ممنون از شما

  49. طرح سنتی در کاسه روشویی طراحی بسیار جالبی و دل‌انگیزی است که روح انسان را جلا می‌دهد.

  50. سلام و روز بخیر
    بنظرم جستجو در این سایت ها برای خرید محصولاتی چون کاسه روشویی سنتی و سایر کالاها، به مشتریان این امکان را می دهد که با دقت و صرف وقت و زمان کمتر، بهترین و مرغوب ترین محصولات و نمونه ها را انتخاب و تهیه نمایند تا این که در بازار ها و مراکز فروش و وقت گذاشتن بیش از حد و خستگی مفرط، آن چه را می خواهند نیابند و کلافه و درمانده شوند.

  51. سلام … تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  52. سلام وقتتون بخیر.عکس اول وسوم به ترتیب قیمتش چنده؟میتوانم کاتولوگ محصولاتتان رایببنیم؟

    • سلام اقای بینوارام
      برای دریافت کاتالوگ محصول و اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  53. با سلام و وقت بخير
    من از محصولات این سایت خرید کردم و از خریدم بسیار راضی هستم . بسیار محصولات با کیفیتی دارند و ارسال به موقع انجام می‌دهند.

  54. سلام چه سایت خوبیه
    چقدر خوشگلن
    میشه قیمت بگید
    من دنبال همچین محصولی بودم
    تشکر

  55. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.

  56. سلام من از سایت شما خرید کردم و از خریدم خیلی خوشنود خوشحال هستم چون فعلان. خوب قشگل هستند

  57. سلام ،چقد راین محصولات روشویی در طرح ها ونقش های زیبا یی هستند مخصوصا طرح سنتی به دلم نشست

  58. سلام بر خلاف همه که امروزه همه دنبال کاری به روزن
    ولی بشخصه خودم عاشق این مدلای سنتیم و خگحس قشنگی داره تو خونه ببینی واقعا لذت میبری.

  59. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتون از طریق یکی از دوستانم با مجموعه شما آشنا شدم سینکهای روشویی با طرح سنتی خیلی زیبا هستند به نظر من دیزاین خیلی خوبی رو به سرویس بهداشتی میده و دوست دارم که با مجموعه شما بیشتر آشنا بشم ممنون میشم که بفرمایید چطور میشه به صورت عمده از شما خرید کرد آیا به صورت اعتباری هم میتونیم باهم دیگه همکاری کنیم و بعد از سفارش چه زمانی طول میکشد تا به دستم برسد؟

  60. سلام، الان اکثرا مردم رو اوردن به وسایل و طرح های سنتی، روشویی سنتی هم یکی از وسایلی هست که تو خونه ها، مساجد، رستورانها، و خیلی جاهای دیگه مورد استقبال قرار گرفته طرح ورنگهای بینظیرش باعث شده چشم هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه، الان خرید این روشویی ها خیلی زیاد شده پس بهتره از مراکز اصلی خرید بشه

  61. سلام وقت بخیر
    یک محصول زیبا وعالی ممنون از سایت خوبتون

  62. سلام خسته نباشید واقعا طرح کاسه های روشویی تون بسیار زیبا و جذاب است .من نمونه هاشو جایی ندیده بودم

  63. فکر می کردم کاسه روشویی فقط رنگ سفید هست چه تنوع خوبی.

  64. سلام محصولات شمابینظیرن.روشویی معمولا نقش مهمی داره برای دست و صورت شدن

  65. آیا استحکام و جنس این نوع کاسه روشویی مثل سفید است یا نه ؟

  66. سلام خسته نباشید
    طرح و مدل این کاسه ها واقعا زیبا و شیک هست چجوری میتونم سفارش بدم؟

    • سلام اقای تاجریان گرامی
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  67. سلام خسته نباشید
    لطفا مطالبی هم در مورد نصب این کاسه ها در سایت قرار بدید ممنون

  68. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت کاسه روشویی هارو میفرمایین.فقط مدل بیضی موجود هست؟کجا میتونم طرح بیشتر از کارهارو ببینم؟چطور باید ثبت سفارش کنم؟

    • سلام خانم رحیمی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  69. سلام وقتتون بخیر
    بعد از خرید کاسه ها شما نصب هم دارید؟ یا به عهده خودمان هست؟

    • سلام اقای حیدرپور
      با مشاورین ما از طریق فرم روی سایت ارتباط بگیرین

  70. سلام همسرم برای دو واحد ساختمان از کاسه های روشویی این سایت استفاده کرد بسیار طرح های متنوع و زیبایی داشت و همچنین بسیار مستحکم است

  71. چقدر جذاب و متنوع هستن این کاسه روشویی ها چقدر کلاسیک و زیبا بعضی هاشون آدم رو یاد فیلم های کلاسیک اروپاایی میندازه کاملآ دکوری هستن .
    خیلی زیبا هستن آدم دلش میخاد توی اتاقش هم یکی از این روشویی های دکوری نصب کنه 😀
    والا بخدا

  72. سلام شما خرید حضوری هم دارید؟یا خیر کلا به صورت غیرحضوری فروش دارید؟

    • سلام اقای رجبی
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  73. سلام وقتتون بخیر خواستم بپریم محصولتون به چه صورت ارسال میشه؟بسته بندی میشود؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  74. سلام وقتتون بخیر ممنون از تولید کنندگان روشویی طرح سنتی و خوشحالم که پیشرفت زیادی در این زمینه در کشور داشتیم من بعد از دیدن سایت تصمیم گرفتم روشویی خونم رو عوض کنم تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالا باعث میشود که این محصول را بتوان پر مساجد هتل ها رستورانها خانه ها و….. استفاده کرد و با خرید اینترنتی از مزایای ان بهرمند شویم

  75. کاسه روشویی های این سایت بسیار زیبا و بسیار با کیفیت هستند من از خریدم راضیم و به دوستان هم توصیه می کنم برای سرویس منزلشون از کاسه روشویی این مجموعه استفاده کنند

  76. کاسه روشویی از ابزار و لوازمی است که در کشور و با کیفیت درجه یک تولید و به فراوانی به بازار ارائه می شود. مواد اولیه در دسترس و ارزان، سبب شده تا ما در بازار شاهد انواع و اقسام کاسه روشویی های بسیار شیک و زیبا باشیم.

  77. سلام و وقت بخیر .ممنون از سایت خوبتون .من از طریق این سایت خرید کردم عالی و بادوام و با کیفیت .خیلی راضیم .خدا به کسب و کارتون خیر و برکت بده .

  78. با عرض سلام خدمت شما تولید کننده محترم ممنون از اینکه شرکت توزیع کننده شما، انواع روشویی درجه یک را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و با ایجاد شرایط مناسب به عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول خود با قیمت بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه به نسبت بازار پرداخته اید.

  79. بسیار محصولات لاکچری و با کیفیتی دارید خداقوت به همه زحمت کشان این سایت

  80. با سلام
    واقعا چقدر زیبا و خاص هستند نمونه همچین روشویی هایی هیچ جا پیدا نمیشه بهترین مکان برای تهیه روشویی سنتی همین سایت هستش

  81. کاسه روشویی ها با طرح های مختلف سنتی بسیار زیبا هستن اگه امکان داره طرح های مدرن هم به نمایش بگذارید
    ممنون

  82. چقدر طرح های قشنگی داره محصولاتتون. مشتاق شدم که ازتون خرید کنم. نحوه سفارش چجوریه؟

    • سلام خانم کاظمی گرامی
      برای اطلاع از نحوه ی سفارش لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید

  83. سلام ممنون از مواردی که مطرح کردید واقعا این روشویی ها بسیار زیبا هستند به طوری که هر چقدر بهشون نگاه میکنم سیر نمیشم چقدر طرح و رنگ های متنوع و زیبایی در اون بکار رفته قطعا هر روز هر کسی هنگام استفاده از این محصول حس تازگی و نشاط رو درون خودش احساس میکنه علاوه بر اون در زیبایی محل زندگی هم خیلی موثر هست

  84. سلام وقتتون بخیر بسیار مدل روشویی هاتون شیک و به روز هستند مدل سنتی رو ازتون خریداری کردم بسیار جنس خوب و باکیفیت داشت و به دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنند

  85. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول

    • سلام خانم احمدی
      برای اطلاع از قیمت ها باید فرم روی سایت را پر کنید

  86. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید

    • سلام خانم شهباز گرامی
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  87. این کاسه روشویی ها رو برای رستورانم که سنتی هست سفارش دادم عالیه

  88. سلام
    من ب کار های سنتی علاقه ی زیادی دارم و این یکی از دلایلی بود ک من این کاسه روشویی سنتی رو انتخاب کردم و واقعا راضی بودم

  89. سلام وقت بخیر
    اگر می‌خواهید مانند دیزاینرها، سرویس بهداشتی منزل‌تان را طراحی کنید؛ این مدل‌ های جدید روشویی سنتی برای نمای داخلی دستشویی، حالت شیک و زیبایی پدید می‌آورند. جنس و طرح روشویی ها در لوکس شدن فضا و نمای سرویس بهداشتی بسیار تاثیرگذار است
    برای طراحی سرویس بهداشتی با کاسه روشویی جدید، می‌توانید از اهالی فن این مجموعه کمک بگیرید. سری به آلبوم نمونه کارهای آنها بزنید؛ بعد از انتخاب طرح و مدل، از سامانه ثبت سفارش درخواست خود را مطرح کنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  90. سلام خیلی قشنکه مدلاش ولی من شنیدم زود خراب میشن درسته؟ کیفیتش رو چجوری میشه مطمئن شد؟

  91. سلام وقت بخیر
    چه خوب که بااین سایت آشنا شدم چقدر دنبال همچین روشویهای زیبا با طرحی بی نظیر میگشتم حالا به راحتی وباکمترین هزینه میتونم خریداری کنم.

  92. این تجهیزات نیز در سطح کشور از تنوع بالایی برخوردار می باشد که برای نیاز مشتریان تولید می شود این روشویی ها از جنس سنگ و چینی هستند

  93. سلام خسته نباشید. کاسه روشویی امروزه در آرایشگاه های زنانه برای پدیکور مورد استفاده قرار می گیرد.

  94. سلام بسیار کیفیت بالایی داره و رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی داره و من بسیار راضی هستم و با تشکر .

  95. سلام و خسته نباشید
    واقعا طرح های قشنگی دارید. بقیه طرح هاتون رو چطور میتونم ببینم؟

  96. وای خدا چه قدر این روشویی ها قشنگن ادم یاد فیلم سوسانا میوفته

  97. سلام
    برای تولید انواع کاسه های چینی نیاز به خاک رسی موسوم به کائولین هست، زیرا این خاک بعد از حرارت دیدن سفیدی خود را حفظ می کند. از مخلوط کردن کائولین به همراه فلدسپات ها مخلوط یا ملاتی مناسب تولید می شود. مخلوط را در قالب ریخته و بعد زمان می دهند تا ملات شکل گرفته و سفت شود در مرحله بعدی و با شکل گرفتن ملات کاسه روشویی را از داخل قالب خارج و سپس کار لعاب کاری و تزئینات کاسه روشویی را انجام می دهند.
    تولیدکننده عزیز خدا قوت

  98. سلام وقت بخیر
    واقعا از کیفیت و طرح های زیبا این چینی آلات بهداشتی چیزی نمیتونم بگم اینقدر که زیبا طراحی شده آدم متحیر میشه.
    خیلی عالی و با کیفیت اند و من خیلی راضی ام به شما پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنید.

  99. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    واقعا از کیفیت و طرح های زیبا این چینی آلات بهداشتی راضی بودم اینقدر که زیبا طراحی شده آدم متحیر میشه.
    خیلی عالی و با کیفیت اند، به شما پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنید.

  100. چقدر خوب هست که میتونیم کاسه روشوییمون رو بر اساس فرهنگی که داریم انتخاب کنیم و دکوراسیون منزل خودمون رو جذاب تر کنم

  101. سلام این کاسه روشویی های سنتی خیلی خیلی پر فروش هستن
    خیلی زیبا و خاص هستند و نظر هر کسیو به خودشون جلب میکنن

  102. سلام وقت بخیر

    خیلی متشکرم بابت عرضه این کاسه روشویی های زیبا و شیک به حدی زیبا هستن و جنسشون خوبه که باعث شیک شدن دستشویی شده حتما سفارش بدید

  103. سلام. کاسه روشویی طرح سنتی بسیار جالب و زیبا و چشم نواز است. واقعا از این طرح ها خیلی خوشم آمد و یک نمونه خیلی جذابش را سفارش دادم. طراحیش بی نظیر بود. قیمت مناسب و کیفیت بالای آن هم نیز باعث رضایت بیشترم شده است. به تمام خریدارانی که قصد خرید دارند این خرید را توصیه میکنم.

  104. سلام من از این روشویی ها برای فروش عمده خرید کردم و اتفاقا با استقبال بالایی روبه رو شدم و بینهایت راضی هستم چون مشتری راضی بود و سفارش بالای داشتم کیفیت و جنس درجه یک و طرح و رنگ های متنوع عامل اصلی رضایت مشتری بود در ضمن قیمتش هم مناسبه هست پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  105. این کاسه روشویی ها خیلی جذاب و خواص هستند حتما برای خرید به شما مراجعه میکنم

  106. سلام، خسته نباشید
    امکانش هست کاتالوگ روشویی هاتونو توی واتساپ برام ارسال کنید؟

  107. سلام و خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی هاتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  108. سلام انقد قشنگه این طرح ها آدم نمیدونه چی انتخاب کنه.

  109. سلام روزتون خوش. من برای رستورانم 5 تا از این کاسه روشویی ها میخوام سفارش بدم. تمام طرح هاتون رو چطور میتونم مشاهده کنم و سفارش بدم؟

  110. وای چقد قشنگه
    ادم یاد حوض های خونه قدیمیا میفته
    من حتما باید ازینا داشته باشم خیلی خوبه

  111. بسیار طرح های زیبا و با کیفیت و استانداردی دارین مچکرم واقعا. به هرکسی سایت شما را رو معرفی کردم.انها فقط تعریف کردن ازتون ممنونم از کارهای بسیار زیباتون

  112. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  113. سلام ممنون بابت اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید .
    طرح های زیبایی داره و بنظرم سرویس بهداشتی رو زیبا میکنه .
    با ارزو موفقیت در کسب و کارتون .

  114. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید

  115. سلام رای تولید انواع کاسه های چینی نیاز به خاک رسی موسوم به کائولین هست، زیرا این خاک بعد از حرارت دیدن سفیدی خود را حفظ می کند. ممنون از سایت خوبتون.

  116. سلام وقت بخیر ، خیلی طرح های زیبایی داره و شیکن ، قیمت فروش تکی چند ؟

  117. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  118. سلام وقتتون بخیر . کاسه روشویی طرح سنتی طراحی زیبایی روش کار شده واقعا زیباست فقط یک سوال طراحی داخل کاسه در چند ماه استفاده از بین نمیره ؟ ثابت میمونه این طراحی ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما